Letos se konal již 61. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně a my z Conrad Electronic jsme byli poprvé jeho součástí. Celkem pět dní plných výstav, konferencí i workshopů navštívilo více než 80 000 lidí nejen z České republiky, ale i zahraničí.
Jak to vypadalo u nás na stánku a co jsme si pro návštěvníky veletrhu připravili? To se dozvíte z našeho nového videa.
Ty nejlepší produkty, které jste mohli vidět na našem stánku
Trrrrr! Budíček. Neděle 6. 10., 6:50. Honem se obléct, nic nezapomenout a vyrazit směr Flora.
7. 10. přece začíná v Brně největší průmyslový veletrh ve střední Evropě a my z Conrada jsme letos úplně poprvé v historii firmy jeho součástí.
S kolegy nakládáme do dodávky 170 produktů, propagační materiály, nechybí ani kávovar a míříme ještě do skladu pro katalogy. „No, jen tak tak,” říká kolega Honza, když vidí, jak se pod paletou 4 000 katalogů prohnou zadní kola dodávky. S mírnou nedůvěřivostí si tedy sedám na místo spolujezdce, zbytek posádky ve služebáku je nám v patách a vyrážíme vstříc montážnímu dni!
Po čtyřech hodinách vybalování a rozmisťování produktů máme hotovo. Teď už se jen dobře vyspat na první veletržní den, který startuje 7. 10.
Co obnáší příprava takové akce?
S přípravou účasti na takovém typu veletrhu je třeba začít několik měsíců dopředu. V první řadě si stanovíme strategii, kde si ujasníme, co od dané akce očekáváme,
vysvětluje Denisa Vodrážková z týmu marketingu.
Dále se řeší nejen technická stránka stánku jako takového, od typu konstrukce či vybavení a doprovodných služeb, ale také grafika, která tvoří celkový dojem expozice. Pečlivě se vybírají vystavované produkty, řeší se personální obsazení, protože se většinou jedná o týdenní akce, kdy musíme zachovat plynulý chod firmy na centrále a mnoho dalších věcí, které na první pohled nejsou vidět.


Jak vidíme naši účast na veletrhu?
Protože se Strojírenského veletrhu účastníme letos úplně poprvé v historii firmy, byli jsme plni očekávání, jak tato akce dopadne,
připouští Denisa Vodrážková.
Cílem naší účasti bylo nejenom se setkat s našimi stávajícími zákazníky, ale poznat i zákazníky nové z řad průmyslových firem. Je skvělé, že nás na stánku oslovovali lidé s konkrétními dotazy a představou toho, co potřebují. Díky tomu víme, že je to pro nás ta správná cílová skupina. Na konci veletrhu tak odjíždíme s několika desítkami zajímavých kontaktů – potenciálních nových zákazníků,
zakončuje Denisa Vodrážková.
MSV v číslech
5 dní veletrhu
1662 vystavovatelů z 30 zemí
81 tisíc návštěvníků
79 doprovodných akcí
91 konferencí, seminářů a workshopů v trvání 206 hodin