Letos se konal již 61. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu v Brně a my z Conrad Electronic jsme byli poprvé jeho součástí. Celkem pět dní plných výstav, konferencí i workshopů navštívilo více než 80 000 lidí nejen z České republiky, ale i zahraničí.

Jak to vypadalo u nás na stánku a co jsme si pro návštěvníky veletrhu připravili? To se dozvíte z našeho nového videa.

Ty nejlepší produkty, které jste mohli vidět na našem stánku

3D tiskárna Flashforge Guider IISa

Vakuometr testo 440 dP 0560 4402

Multimetr a termokamera VOLTCRAFT

Trrrrr! Budíček. Neděle 6. 10., 6:50. Honem se obléct, nic nezapomenout a vyrazit směr Flora.

7. 10. přece začíná v Brně největší průmyslový veletrh ve střední Evropě a my z Conrada jsme letos úplně poprvé v historii firmy jeho součástí.

S kolegy nakládáme do dodávky 170 produktů, propagační materiály, nechybí ani kávovar a míříme ještě do skladu pro katalogy. „No, jen tak tak,” říká kolega Honza, když vidí, jak se pod paletou 4 000 katalogů prohnou zadní kola dodávky. S mírnou nedůvěřivostí si tedy sedám na místo spolujezdce, zbytek posádky ve služebáku je nám v patách a vyrážíme vstříc montážnímu dni!

Po čtyřech hodinách vybalování a rozmisťování produktů máme hotovo. Teď už se jen dobře vyspat na první veletržní den, který startuje 7. 10.

Co obnáší příprava takové akce?

S přípravou účasti na takovém typu veletrhu je třeba začít několik měsíců dopředu. V první řadě si stanovíme strategii, kde si ujasníme, co od dané akce očekáváme,

vysvětluje Denisa Vodrážková z týmu marketingu.

Dále se řeší nejen technická stránka stánku jako takového, od typu konstrukce či vybavení a doprovodných služeb, ale také grafika, která tvoří celkový dojem expozice. Pečlivě se vybírají vystavované produkty, řeší se personální obsazení, protože se většinou jedná o týdenní akce, kdy musíme zachovat plynulý chod firmy na centrále a mnoho dalších věcí, které na první pohled nejsou vidět.

Jak vidíme naši účast na veletrhu?

Protože se Strojírenského veletrhu účastníme letos úplně poprvé v historii firmy, byli jsme plni očekávání, jak tato akce dopadne,

připouští Denisa Vodrážková.

Cílem naší účasti bylo nejenom se setkat s našimi stávajícími zákazníky, ale poznat i zákazníky nové z řad průmyslových firem. Je skvělé, že nás na stánku oslovovali lidé s konkrétními dotazy a představou toho, co potřebují. Díky tomu víme, že je to pro nás ta správná cílová skupina. Na konci veletrhu tak odjíždíme s několika desítkami zajímavých kontaktů – potenciálních nových zákazníků,

zakončuje Denisa Vodrážková.

MSV v číslech

5 dní veletrhu

1662 vystavovatelů z 30 zemí

81 tisíc návštěvníků

79 doprovodných akcí

91 konferencí, seminářů a workshopů v trvání 206 hodin

Prohlédněte si fotky našeho stánku

Autor

Průvodce světem techniky a elektroniky

Napsat komentář